Nezapomenutelný zážitek: "Salonek je cíl sám o sobě." KLM otevírá nový neschengenský Crown Lounge

Aktualizace: 8. pro 2019

KLM Royal Dutch Airlines na letišti Schiphol oficiálně otevřela svůj kompletně zrekonstruovaný neschengenský salonek Crown Lounge. Díky vynikajícímu servisu, který poskytuje, nabízí nový salonek návštěvníkům nezapomenutelný zážitek, nové nápady v nabídce potravin a nápojů a inovativní technologie.


Non-schengen Crown Lounge KLM se nachází mezi gaty E a F na Schiphol. Je okamžitě patrný osvětlenou skleněnou stěnou zdobenou asi pěti tisíci miniaturními legendárných Delftských domečků. Vstup do salónku najdou n na konci eskalátorů, kde je přivítají osobní asistenti, nebo mohou získat rychlý přístup do salónku naskenováním palubního lístku u samoobslužných strojů. Salonek nabízí skvělý výhled na přistávací dráhy, gaty a flotilu KLM v pozadí.






Dvojitá koruna - kapacita salónku KLM Crown Lounge se zdvojnásobila.


Salónek nyní pokrývá plochu 6 800 metrů čtverečních s asi tisícem míst k sezení. V Blue Bar and Restaurant existuje dalších dvě stě exkluzivních míst s placenými službami. Zákazníci zde mohou platit svými mílemi z programu Flying Blue. KLM non-Schengen Crown Lounge odráží image této letecké společnosti: pohodlí, zaměření na zákazníka a inovace. K osobním zážitkům přispívají nové služby, digitální podpora, jako je samoobslužný přístup, a asistenční služba personálu salonku. Online Průvodce salonkem nabízí návštěvníkům stálého digitálního asistenta, který jim pomůže najít, co potřebují, rezervovat služby, zkontrolovat podrobnosti letu nebo požádat o osobní asistenci od jednoho z osobních asistentů salonku.


Koncept

Salónek je rozdělen na pět různých „nizozemských krajin“, aby vyhovoval různým přáním a potřebám zákazníků, ať už chtějí pracovat, relaxovat, jíst, pít nebo hledat zábavu.

V krajině Polder mohou zákazníci ideálně pracovat a relaxovat současně. Koberec, zdobený v různých odstínech zelené, připomíná nizozemskou pastvinu. A 110 m dlouhá LED světelná stěna simuluje nizozemské nebe. Osvětlení se přizpůsobí denní době a zahrnuje krásný západ slunce.


V rušné městské krajině City si zákazníci mohou užít „živé“ vaření, bar Heineken speciálně navržený společností Heineken a kavárnu s baristou. Nový koncept potravin a nápojů - charakterizovaný stylovými, vysoce kvalitními a čerstvými sezónními produkty - pochází od partnera KLM Vermaat. Snižování množství odpadu je důležitým pilířem pro obě společnosti při společném stravování.


Mořská krajina Sea nabízí vše, co zákazníci potřebují k dobití baterií během cesty. Tato oblast má dvacet bezplatných sprch, které si zákazníci mohou rezervovat předem v samoobslužných kioscích salonku. Luxusní spací kabiny nabízejí soukromí, klid a pohodlí - za poplatek - za použití Flying Blue mil nebo tři hodiny za 49,50 EUR.


Je to ideální místo pro zavření očí a odpočinku během přestupu nebo dlouhé cesty. V budoucnu budou sprchy a spací kabiny vybaveny digitálními alokačními systémy používajícími QR kódy.


Pozoruhodná holandská horská zóna Dutch Mountain nabízí návštěvníkům celou řadu možností pro práci a zábavu, od TV místnosti po DJ stánek pro speciální akce. Věnuje pozornost nizozemskému designu a nabízí historické atributy z dědictví KLM.


Sky je exkluzivní a originální oblast ve druhém patře. Na výslovnou žádost zákazníků KLM nabízí špičkové prostředí Sky terasu s krásným výhledem na letiště Schiphol. Vynikající jídla a široký výběr nápojů si můžete vychutnat v Blue by KLM, restauraci a přilehlém baru za příplatek. Blue's menu sestavuje Joris Bijdendijk z RIJKS®, restaurace Michelin označená hvězdičkou Rijksmuseum. Blue nabízí fantastický gastronomický zážitek, pečlivě zvažující individuální načasování a osobní potřeby.


Vstup

Vstup do salonku mají zajištěn:

Cestující v business třídě

Flying Blue Platinum a Gold členové plus jeden host (další hosté za zpoplatněné vstupné);

Členové SkyTeam Elite Plus plus jeden host.


KLM také chce, aby její zákazníci a zákazníci partnerských leteckých společností, kteří nemají automatický přístup do salonku, mohli využívat Crown Lounge. Mohou tak učinit zakoupením vstupného v aplikaci KLM, na KLM.com, v samoobslužných strojích na letišti nebo při vstupu do salonu - v závislosti na jejich cíli a kapacitě salonu.


KLM Non-Schengen Crown Lounge nabízí:

Sprchy, placené spací kabiny a kabiny virtuální reality;

Terasa s výhledem na přistávací dráhy;

Online Lounge Guide, samoobslužné kiosky a Personal Lounge Assistants na pomoc zákazníkům.


Salónek je otevřen denně od 04:45 do posledního odletu KLM.


Další informace naleznete na adrese https://lounge.klm.com/client/lounge52/home



Foto: KLM group

O nás              Kontakt               Podmínky               © 2012-2020  Letenkomat.cz                   IATA                info@letenkomat.cz

Letenkomat.cz  již od roku 2012 spolupracuje s prověřenými společnostmi v cestovním ruchu.

pelikantravel.com | kiwi.com | vueling.com | hotelscombined.com | booking.com | letuska.cz | dovolena.cz | invia.cz | travelportal.cz | otel.com 

eurolines.cz | skyscanner.com | agoda.com | airbnb.com | rentalcars.com | orbitz.com | apra.eu |  Air Malta  |  Hyper Slevy  | Qatar Airways | Fly Dubai | IBERIA | LUFTHANSA | Cheap Air